


Navštivte nás
TENT WOOD - stany pro život
náměstí Míru 279
Mšeno 277 35
Po - Pá: 8:00 - 16:00 hod.
Mobil: 605 599 038
Telefon: 777 769 152
Prohlédněte si jurtu ve Vašem okolí
- Úvod
- Informace o obchodu
- Doprava, platba, dodací lhůta

Dodací lhůta
S blížícím se létem a rozvolňováním vladních opatření máme stále víc a víc práce. S rostoucím počtem objednávek roste i doba dodání a nyní jsme schopni Vám dodat naše výrobky, které nemáme skladem nejdříve do 6 týdnů.
Výrobky skladem odesíláme obratem po připsání platby.
Poštovné, dopravné a balné:
Poštovné, příp. dopravné (dle výběru a pokynů zákazníka) potřebné k zajištění přepravy zboží k zákazníkovi zajišťuje pro zákazníka u přepravců, případně sám provádí dodavatel.
Balné je konečná cena přepravního obalu (cena materiálu a práce) a stává se nezbytnou součástí zboží pro bezpečnou přepravu k zákazníkovi.
K ceně poštovného (dopravného) je v případě, kdy si zákazník vybere platbu dobírkou, připočten průměrný příplatek dopravce za dobírku.
Cena těchto služeb, prací a materiálu není obsažena v základní ceně zboží (bližší zdůvodnění je níže), je známa oběma stranám před potvrzením objednávky (uzavřením smlouvy)a je zákazníkem hrazena spolu se zbožím v rámci jedné platby.
Ceny poštovného
Poštovné a balné (v cenách vč. DPH) - pouze pro území České republiky (pro zahraničí viz níže):
* PPL - dodání 1 - 2 dny, cena 179,- Kč (platí pro max. rozměr zásilky 120x60x60cm a váhou do 31,5kg), pokud přesáhne zásilka jeden z těchto parametrů, je účtován příplatek 289,- Kč
* Doporučená zásilka - Česká pošta (dodání obvykle 2-4 prac. dny, přesný termín ale pošta negarantuje), cena: 149,-
* Balík na poštu (dodání 1-2 prac. dny, termín garantován), cena: 229,-
* Balík do ruky - Česká pošta (dodání 1-2 prac. dny, termín garantován), cena: 249,-
* EMS - Česká pošta (dodání 1 prac. den vč. soboty, termín garantován), cena: 299,-
Doprava naším automobilem (vhodná pro objemnější zásilky) - v sazbě dle ujetých km, účtujeme od 14,- Kč/km vč. DPH.
Navrhovanou dopravu naším automobilem mimo území Prahy a její cenu vč. balného Vám vždy sdělíme v odpovědi na Vaši poptávku, či v potvrzení Vaší objednávky.
Naše doprava (na trase mezi Mšenem a Prahou a na území celé Prahy provádíme svoz a rozvoz zakázek přímo od zákazníků (resp. k zákazníkům) cca 1x týdně, většinou ve středu, za paušální poplatek 490,- Kč za cestu a zakázku - na ostatním území ČR, SR a dalších států dle dohody)
Způsob platby:
- na dobírku odesíláme pouze přes PPL (příplatek 50,- Kč)
- předem převodem na účet, příp. v hotovosti (bez příplatku)
- v hotovosti při předání (bez příplatku), pokud zboží zákazníkovi dopravuje naše firma
Zahraničí - doprava a platba:Se zákazníky ze zahraničí domlouváme cenu dopravy a způsob platby před potvrzením objednávky (uzavřením kupní smlouvy) individuálně.
V případě objednávky přes e-shop vyčkejte po automatické odpovědi, která potvrzuje přijetí objednávky, ještě na individuální kontakt s upřesněním konkrétní ceny poštovného. Teprve po vašem potvrzení tohoto upřesnění bude Vaše objednávka platná.
Prosíme plátce DPH v EU, pokud chtějí vystavit doklad bez DPH, aby zadali své DIČ a fakturační adresu a do poznámky napsali „Plátce DPH v EU“. Pokud budou správně zadané fakturační údaje, bude objednávka přepočtena na cenu bez DPH a bude vystavena faktura bez DPH v EU.
................................................................................................
Ještě malé vysvětlení k výši poštovného a balného:
Ceny zboží v e-shopu neobsahují poštovné a balné z několika důvodů:
a) bylo by to nespravedlivé vůči zákazníkům, kteří si zboží k nám přijedou vybrat a zakoupit osobně
b) bylo by to nespravedlivé vůči zákazníkům, kteří nakupují více kusů zboží, protože s objemem zásilky se cena poštovného i balného na 1 ks či 1 kg snižuje
c) některým zákazníkům stačí běžná dodací lhůta pošty, jiní chtělí dodání expres - což je potřebné spravedlivě odlišit
Balné neobsahuje jen potřebný balící materiál (krabice, papír apod.), ale je v něm - i když dnes už jen z části - započítána práce těch, kdo zásilky balí. To vše je nutné proto, aby se zásilka co nejrychleji a nepoškozená dostala k zákazníkovi.
Jak je psáno již výše - jsou zákazníci, kteří volí raději osobní nákup u nás (mají -li to blízko nebo případně cestu kolem) - ti potom náklady za poštovné a balné ušetří úplně.
A my je u nás rádi přivítáme :-)
Aktualizováno 6. 5. 2021