


Navštivte nás
TENT WOOD - stany pro život
náměstí Míru 279
Mšeno 277 35
Po - Pá: 8:00 - 16:00 hod.
Mobil: 605 599 038
Telefon: 777 769 152
Prohlédněte si jurtu ve Vašem okolí
- Úvod
- Informace o obchodu
- Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro sjednání kupní smlouvy mezi spotřebitelem a CZECH TENTS s.r.o.
Základní informace o naší společnosti podle zákona č. 40/1964 Sb., §53 odst.4 a 6 jsou uvedené v kapitole Kontakty.
Základní charakteristiku naší činnosti, služeb a dodávaných výrobků najdete zde.
Informace o zboží a jeho cenách jsou uvedeny v e-shopu u každé položky.
Nabídka zboží a cen platí obvykle pro celý kalendářní rok, zboží se slevou do vyprodání zásob, směrodatné jsou ale informace, které jsou v danou chvíli on-line viditelné v našem e-shopu. V případě doprodeje posledních kusů je rozhodující čas přijetí objednávky. Přednost má ten spotřebitel, od něhož jsme objednávku obdrželi dříve.
Informace o možnostech a cenách dopravy, vč. způsobu platby jsou uvedeny v kapitole Doprava, platba, dodací lhůta.
S naší firmou je možné komunikovat na dálku mnoha způsoby, dle výběru spotřebitele (např. pevná linka, mobilní telefony, fax, e-mail, internet, skype, facebook). Ze žádné této komunikace nevznikají spotřebiteli žádné vedlejší náklady, či poplatky, kromě běžných nákladů na použití některých komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.), které jsou zcela na rozhodnutí spotřebitele a závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které spotřebitel používá.
Pro dokončení objednávky formou komunikace s naší firmou na dálku je ale vždy nezbytné, aby nám spotřebitel poskytl svoji e-mailovou adresu, na kterou mu můžeme po obdržení objednávky a před expedicí zboží zaslat informace dle zákona.
Nákup v našem e-shopu je potřebné provést v těchto krocích:
- vybrat si jakékoliv zboží z jakékoliv části e-shopu
- kliknutím „Přidat do košíku“ u první vybrané položky se vytvoří Objednávka s již vloženou 1. položkou
- dále je možné procházet e-shop a obdobným způsobem přidávat do Objednávky další položky
- obsah košíku, tedy Objednávky lze kdykoliv zobrazit kliknutím na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu obrazovky
- v Objednávce – nákupním košíku lze změnit počty kusů nebo položky odebrat, je zde také možné se opět podívat na karty jednotlivých položek
- dále je možné buď znovu provádět výběr a přidávání dalšího zboží nebo přejít kliknutím na „Pokračovat“ do další části Objednávky
- na kartě – Doprava a platba“ vyberte varianty, které Vám vyhovují a dejte „Pokračovat v objednávce“,
i zde můžete opět přejít do e-shopu a doplňovat zboží do Objednávky, příp. pokračovat dál
- na kartě Dodací údaje“ vyplňte potřebné údaje a pokračujte ke Kontrole a odeslání
- v poslední části Objednávky proveďte kontrolu všech údajů Objednávky (případně se vraťte a opravte je), poté zaškrtněte souhlas s obchodními, záručními podmínkami a souhlasem se spracováním povinných osobních údajú (pokud jste je nečetli, nejdříve si je přečtěte) a nakonec klikněte na „Dokončit objednávku“ pro odeslání Objednávky.
Tímto krokem je Váš nákup ukončen. Obratem byste měli obdržet mailem automatické potvrzení Vaší objednávky s dalšími potřebnými informacemi. Pokud by se tak během 1 hodiny nestalo, kontaktujte nás, prosím.
Smlouvu je možno uzavřít v českém nebo slovenském jazyce.
Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována a není přístupná přes internet.
Informace o podmínkách a postupech pro uplatnění práva odstoupit od smlouvy:
Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že tato byla uzavřena na dálku prostředky hromadné komunikace.
Pokud tak chce učinit, je potřebné:
a) Doručit nám nejpozději 14. den poté, kdy od nás obdržel zboží, oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (důvod není nutné uvádět) s číslem bankovního účtu, na který má být platba vrácena. Je zároveň nutné, abychom oznámení mohli reálně převzít - musí být tedy doručeno v pracovní den před koncem naší pracovní doby.
b) Vrátit nám námi poskytnuté zboží bez dobírky na adresu naší provozovny:
CZECH TENTS s.r.o., Nám. Míru 279, 277 35 Mšeno.
Zboží musí být v původním obalu (nejde o balicí papír, byl-li použit, ale o originální obalový materiál z výroby, vč. např. přebalu s potiskem apod. a přepravní obal, tedy kartonovou krabici nebo bublinkovou obálku), nepoškozené a bez známek použití, kompletní, včetně všech přiložených dokladů a návodu. (Doporučujeme proto po vybalení zboží toto vše minimálně po dobu 2 týdnů pečlivě uschovat a s výrobkem zacházet s vyšší opatrností – právě pro možnost jeho jednoduchého a bezproblémového vrácení.)
Poté, kdy obdržíme od spotřebitele oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, zašleme spotřebiteli potvrzení o přijetí oznámení spolu s návrhem nejvhodnějšího postupu pro co nejrychlejší vyrovnání vzájemných závazků a pohledávek.
Následně poté, nejpozději však do 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, obdrží spotřebitel zaplacenou finanční částku zpět převodem na bankovní účet, který v odstoupení od smlouvy uvedl.
Pokud spotřebitel bankovní účet nemá, vrátíme mu peníze ve stejném termínu jiným způsobem, dle dohody.
Doporučujeme, aby nám spotřebitel odeslal vrácené zboží ve stejném termínu, kdy odstupuje od smlouvy – může tím urychlit termín vrácení peněz.
Zboží je samozřejmě (po předchozí dohodě) možné vrátit i osobně. Neznamená to ale, že je možné vždy oproti takto vrácenému zboží na místě vyplatit peníze, protože je potřebné jej nejdříve překontrolovat a odzkoušet, což může trvat delší dobu.
Po převzetí vráceného zboží vystavíme k tomuto datu daňový doklad – dobropis, se splatností 14 dnů od data odstoupení od kupní smlouvy.
V případě poškození, či nekompletnosti zboží, obalů či dokladů má naše firma právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s uvedením výrobku do původního bezvadného a kompletního stavu, případně na náhradu slevy, kterou bude nutné na výrobek poskytnout a náhradu práce spojené se zařazením tohoto poškozeného či neúplného zboží do výprodeje.
Dále má naše firma právo na náhradu případných dalších nákladů spojených s vrácením zboží.
Výše uvedené náklady (pokud vzniknou) budou vyúčtovány (vyúčtování zašleme, resp. předáme spotřebiteli) a započteny oproti dobropisu.
V případě překročení termínu 14 dnů nelze od smlouvy odstoupit. V takovém případě bude již případně zaslané zboží uskladněno a připraveno po dobu 1 roku v sídle naší firmy k osobnímu vyzvednutí nebo bude na žádost zákazníka a na jeho náklady zasláno zpět poštou.
Dále nelze odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (tzv. zakázková výroba).
Očekáváme, že nám spotřebitel - v případě využití výše uvedené možnosti odstoupení od smlouvy dle § 53, odst. 7, Občanského zákoníku – vrátí zboží, o něž nemá zájem, bez zbytečného odkladu.
Pokud se tak nestane ani do30 dnů následujících po datu odstoupení od smlouvy a spotřebitel si s námi nedomluví pozdější termín vrácení zboží, budeme mít za to, že se jedná o zřejmý projev vůle spotřebitele zboží si ponechat. V tomto případě vystavíme spotřebiteli daňový doklad, který jednostranně započteme oproti předchozímu dobropisu. Daňový doklad s informací o zápočtu zašleme spotřebiteli.
Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých z kupní smlouvy je kompetentní Česká obchodní inspekce, www.coi.cz (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2).
Aktualizováno 19. 4. 2020